Lillejulafton!

Lillejulafton inleddes med jobb för min del. Var så himla trött imorse men det var bara att bita ihop och jobba 7-13. Och då snackar vi bita ihop, har fått graviditets ischias även kallad falsk
Ischias och det gör så sjukt ont. Det börjar strax ovanför höger skinka och strålar neråt och slutar strax under. Det gör så ont att jag knappt kan lyfta benet ibland men men.. Ska försöka hålla ut så länge som möjligt för pengarna behövs :-)

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Mattias & Mojji och sedan mötte vi upp min far och brödrar utanför farmor&farfar för en julfika. Efter fikan åkte vi alla hem till oss för att äta lite julmat. Vi firade med min sida av familjen idag eftersom jag jobbar imorgon och då hinner vi inte med 2 julfiranden som vi brukar. På väg hem från farmor började värsta snöstormen så vi fick stressa fram julmaten och julklappsutdelningen eftersom pappa skulle vara tvungen att åka ut och ploga närsomhelst. Det blev dock mysigt ändå och vi fick så fina julklappar. Bebis i magen fick också :-)

Till bebis fick vi världens gulligaste fc barcelona sparkdräkt. Så underbart mjuk och skön. En jättesöt dräkt med dumbo från disney store och en söt body med tryck. Bebis blev jätteglad :-)
Mattias fick ett jättefint whiskeyset och jag fick J.K Rowlings nya bok samt alla Harry Potter filmer på Blue Ray. Happy girl!! Jag och älskling bytade oxå några julklappar idag fast vi sparade de bästa till imorgon :-) Av älskling fick jag jättemjuk och mysig filt och thermo sockssom man kan värma i mikron. Perfekt för en fryskyckling som mig :-)

Jättemysig dag som avslutas med godis och film i sängen. Imorgon är det julafton!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0