Vi ska få en liten prinsessa<3

Var på det extra ultraljudet i malmö igår. Så mysigt det var att få se sin skrutt igen. Jag kan verkligen rekommendera Emma Ultraljudsklinik i Malmö. Litet och mysigt med väldigt trevlig personal som verkligen bryr sig. Vår lilla rackare var så envis igår och ville knappt visa upp sig men barnmorskan kämpade på och vi var där inne längre än halvtimmen vi betalat för. Hon lyckades iallafall se att det är en liten prinsessa i magen <3

Jag trodde inte att jag skulle känna någon skillnad när vi väl fick veta könet men oj, det gjorde vi. Nu känns det som om man känner den lilla personen där inne och man kan ägna sig åt att tänka ut tjejnamn och shoppa lite flickigare kläder. Hittills har vi bara en massa neutrala så det ska bli skoj att shoppa loss lite till :-) Känns mer verkligt på något sätt, helt underbar känsla!

Mamma & Pappa längtar efter dig <3



Kommentarer
Camilla - BF2013

Underbart <3 :)

2012-12-30 @ 20:02:39
URL: http://mirabilibus.blogg.se/
erikasblogg.se

Åå va roligt med en liten flicka! Vi kommer också ta reda på könet just för att få en identitet på bebisen och dels för att jag är så jäkla nyfiken, hihi.

2012-12-31 @ 10:17:25
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0