Ultraljud

Var på vårt livs första ultraljud nu i fredags den 14/12. Vilken upplevelse det var att se vårt barn på skärmen feamför oss. Kändes nästan lite overklig. H*n busade rundor så mycket att barnmorskan hade svårt att mäta och ta bilder :-) Skönt att se att det är ett livligt barn! Tyvärr var h*n även en liten blygis och vägrade visa oss vad som fanns mellan benen så vi har fortfarande ingen aning om det ären liten pojke eller flicka som ligger och sprattlar i magen :-)

Dock ska vi göra ett försök till att ta reda på det så vi har bokat ett ultraljud till hos Emma ultraljudsklinik i Malmö. Det är lite dyrt visserligen men vi tror att det nog kommer vara värt det. Jag är ju ett riktigt planeringsfreak så jag vill ha koll på saker och jag vill kunna köpa grejer innan bebis kommer till oss. Hittills har vi bara köpt en massa neutrala bebiskläder men jag vill också handla något riktigt tjejigt eller riktigt killigt :-)

Vårt lilla mirakel



Kommentarer
Camilla - BF13

Åååh så underbart :D
Vad kostar det att göra ett extra ultraljud?
Hade så gärna velat göra det lite längre fram :)

2012-12-25 @ 13:11:18
URL: http://mirabilibus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0