Så var det måndag..

Måndag igen och helgen har verkligen sprungit förbi. Den har iallafall varit mysig och vi har fått lite gjort iallafall!

I fredags var älskling i kolonin efter jobb och fixade med taket, jag däremot var hemma med Sara och käkade kebab och tittade film. Blev 2 riktiga tjejfilmer, Mitt stora feta grekiska bröllop och What a girl wants, mysig inledning på helgen.

Lördagen inleddes med mysig sovmorgon och frukost i sängen. Därefter begav sig älskling återigen till kolonin och jag tog tag i storstädning av hemmet. Det är väldigt bra att få hem gäster för då får jag fart och verkligen städar, kan vara lite segt med det i vanliga fall :-) Haha

Vid två kom Sara och vi började förbereda vår goda kalkonmiddag slm blev såå god! Inte så svårt att tillaga men himmelskt att äta. Vid 20 tiden kom några fler gäster och vi övergick till glöggmys med lite olika sorters glögg, hemgjord vit ischoklad och pepparkakor med ädelost (på tub såklart). Mysig kväll och det var längesedan jag var uppe så sent :-) Standard är annars att slockna senast 21 nuförtiden..

Söndag inleddes som lördagen. Var ute och köpte nybakade bullar som vi festade på i sängen. När vi till slut tog oss upp blev det en sväng till väla och en runda inom pappa för att hämta lite bebiskläder vi fått. Mysigt!!! Lägger upp bild senare. Sedan var det bara att lulla runt tills solsidan började och det var dags att gå och lägga sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0