Trött..

Ringde min barnmorska imorse för jag är så himla trött nuförtiden.. Kan lätt sova 12 timmar, gå upp och äta frukost och sedan gå och lägga mig en timme till. Det är jobbigt och börjar gå ut över mitt liv. Hur roligt är det att jag knappt kan hålla ögonen öppna efter 19 på kvällen och att jag inte energi till att göra någonting. Bara att få mig till att diska är en kamp och så vill jag inte ha det. Min barnmorska tyckte att jag skulle börja med järntabletter i vecka 20 men ringde idag och då sa hon att det var okej att jag började med dem redan så nu hoppas jag på en förbättring!
 
lite senare idag så har min bm drop in så tänkte ta mig dit då för att höra på vårt mirakels hjärtslag! Blir första gången jag hör vår lill* då vi inte haft något rul än. Så jag är lite spänd och nervös och bara hoppas på att vi kommer hitta något och att det kommer låta bra. Håll tummarna!
 
//Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0