Alla <3 dag

Har haft en mysig alla hjärtans dag trots jobb ikväll/natt. Dagen började med att jag gav älskling frukost på sängen, efter lite morgonmys blev det gymmet med Annika och då passade jag även på att fixa de sista småsakerna till älsklings alla hjärtans dag present som inte var så jättewow utan mer lite romantisk. Han fick bland annat lite choklad och annat gulligt godis från Lagerhouse, sitt favoritsnus, trisslott, chokladask och en bild på oss där jag skrivit hur mycket jag älskar honom :-) Slog in det hela i rosa cellofan.

På lvällen kom han och Mojji till jobb och överraskade mig med en present :-) Blev superglad för det var genomtänkt och det var saker som kommer användas. Mysig alla hjärtans dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0