En vecka..

Ooops, en vecka sedan jag sist skrev, inte så toppen. Vill ju ha denna för att komma ihåg vad jag sysslar med och då är det inte så bra att strunta i och skriva en vecka hit och en vecka dit =) Kör en snabb sammanfattning.

Torsdag
Jobbade min extranatt och min iphone fick spel. Var tvungen att återställa den och jag hade ju varken min dator eller internet på jobb så fick panik. Det är inte många timmar jag och min iphone har varit utan varandra. Så älsklingen fick komma med min dator på kvällen och då fick vi iallafall igång den men fick vänta med återställningen då vi körde på internet från M´s telefon och han kunde ju inte stanna där hela natten =) Blev även lite bråk, mitt fel som vanligt men löste sig sedan.

Fredag
Slutade 09 och snabbade mig hem för att fixa mn mobil. Hann pussa hejdå på älsklingen också som var på väg till jobbet. Gick långpromenad med Mojito och sedan var det dags att börja jobba 14.00 igen.

Lördag
Jobbade 10-20. Kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde på kvällen. Minnet är bra men kort =)

Söndag
Överraskade älskling med nybakat bröd och frukost på sängen. Åkte till kolonin en runda och sedan var det bara mys tills det var dags att åka och jobba natt igen. Klarade dock bara av att jobba 5 timmar för jag mådde superdåligt, hög feber och ont i halsen så jag åkte hem och bäddade ner mig i vår mysiga säng istället.

Måndag
Skulle egentligen tränat med Annika men eftersom jag fortfarande inte mådde riktigt bra beslöt vi oss för att åka upp till deras stuga och ta en långpromenad och Annika skulle åka skridskor. Härlig dag och Mojji var överlycklig som fick springa fritt =)




Tisdag
Var jag ledig. Tränade med Annika på förmiddagen, blev dock inte så lyckat eftersom jag glömde både sportbh och hårband... Men blev 10 minuter på rodden och 20 minuters styrketräning så helt bortkastat var det ändå inte. På eftermiddagen gick jag och Mojji hem till pappa och hämtade post så fick 40 minuters konditionsträning där iallafall =) Lagade lasagne på kvällen som nog blev den godaste jag gjort hittills. Är inte superduktig på att laga mat men jag tycker att det är roligt och resultaten blir långsamt bättre och bättre =)

Så var vi då framme vid idag. Skulle gått och tränat på förmiddagen, längtar efter att springa på löpbandet men Mojji betedde sig konstigt både igår kväll och imorse så jag vågade inte riktigt lämna honom ensam. Älskling tror att han är i spökåldern och det kan nog stämma, rädd för minsta lilla, morrar på ingenting och vill inte ligga själv nere på golvet utan nära oss uppe i sängen och så har han aldrig varit förut. Iallafall fick vi oss en 45 min powerwalk, bättre än inget men imorgon ska jag ta mig till gymmet, oavsett vad!!

Nu ska vi förbereda oss,ännu en natt står på schemat.. Dock den sista på 12 dagar, happy! Tog semester min fredag natt nästa vecka för då ska jag och älsklingen fira lite. Känns jäkligt bra =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0