Old times

Haha, var inne på min gamla blogg sm jag totalt hade glömt bort att jag har haft och hittade en massa gamla bilder på mig för typ 4 år sedan. Jag älskar att titta tillbaka och minnas alla roliga/töntiga saker man gjorde =)



En outfitsbild såklart =)



Ännu en.... =)



Togs med en riktig dålig mobilkamera, haha



Första gången jag totalpajade mitt knä... Tror man ser vilket det skadade är =)



Ännu mer pose..



Var på väg till första festen med jobb. Var nog gladare än vad jag såg ut =)



Projektarbete för HIF



Sommar & Sol

Detta är varför jag älskar foton.. Så många minnen som bevaras och finns hos en för alltid. (Förhoppningsvis =))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0