Underbar, perfekt dag!

Har haft världens bästa dag idag :-) Började med att jag och älsklingen vaknade pigga och utvilade vid halv åtta, låg kvar i sängen och mös och bara var. När vi hade tröttnat på det så begav vi oss till lager 157 i Höganäs där vi/jag shoppade loss lite. Blev 3 tröjor, en tshirt och scullcandy hörlurar, sjukt billigt! Efter shoppingen åkte vi till kolonin, var så sjukt härligt väder så vi gick där och småpysslade och hade allmänt mysigt :-) Mojji var överlycklig och sprang runt och busade. Efter ett tag tog vi lite paus för Marie och Tacumsah kom med korv och tillbehör och därmed var årets första grillning inledd. Var sååå skönt att sitta ute och känna solen värma i ansiktet och dessutom äta grillad korv. Livet kändes helt underbart då, kunde inte bli bättre. Lugnet spred sig i hela kroppen.

Tyvärr fick lugnet ett slut vid tre då jag var tvungen att bege mig mot jobb för ett nattpass. Älskling och Mojji var kvar och det kändes tungt att lämna dem men, men. Kommer leva länge på denna härliga dag :-)



Kommentarer
carro

Hihi, jag säger som du ;)

2012-02-26 @ 20:53:04
URL: http://carroat.blogg.se/
Jennifer Winston

Anna: Tusen tack fina du :)

2012-02-26 @ 22:40:33
URL: http://jenniferwinston.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0