Bra start på måndagen

Började dagen med ett riktigt bra gympass med Annika. Körde 20 min på löpband där jag sprang 10 av de minuterna! Sjukt stolt över mig själv, för 3 veckor sedan hade jag inte orkat det så det görs framsteg iallafall =) Det blev också 20 minuter på crosstrainern och där tog jag ut mig totalt, benen skakade som asplöv när jag gick av, skön känsla. Avslutade med lite armövningar, skulle egentligen kört ben också men jag orkade verkligen inte, får ta igen det på onsdag istället.

Har precis kommit ur duschen och ska börja förbereda mig så smått för jobb, går på monsterpasset 16 idag till 14 imorgon. Inte direkt sugen men det ska bli kul att få träffa min lenis imorgon. Hon har haft semester i över en månad och varit i Australien så det har varit tomt utan henne, vi brukar iallafall prata i telefon varannan dag så det är skönt att ha henne hemma. Utöver det är det inget speciellt att se fram emot förutom 2 lediga dagar när jag checkar ut imorgon.



Lena <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0