Drink med älskling

Ja, så mycket skrivande blev det inte idag =) haha powerwalken var superskön, vi gick i ca 50 minuter och pratade om våra mål när det gäller träning. Det är så skönt att jag och Annika är på samma nivå när det gäller träningen. Vi har iallafall bestämt att vi ska försöka styrketräna på gym 2-3 gånger i veckan och powerwalk i skogen 1-2 gånger i veckan. vill verkligen upprätthålla detta nu och jag ska ge allt för att vi ska det. Vill ha en vår/sommar där jag verkligen känner mig bekväm med mig själv. Vi får se =)


Ikväll blir det en drink ute med älsklingen, möjligt att Sara och Jocke hänger på, men ska bli roligt att komma ut lite. var längesedan sist och jag är sjukt sugen på en White Russian =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0