En bra onsdag


Det gick jättebra på gymmet idag, så skönt det var att vara tillbaka. Körde 8 minuters rodd och 40 min styrketräning på armar och ben, imorgon blir det på det igen fast då blir det lite mer kondition och mage, rygg styrka istället. Beach 2012 here I come =)

På väg hem från gymmet ringde älsklingen coh ville komma hem på lunch, JAA! sa jag och bjöd honom på hederlig husmanskost, bacon och bruna bönor =) När han körde tillbaka till jobbet släppte han av mig och Mojito hos min bror som skulle fixa filmer till oss. Perfekt med skjuts dit för sedan gick jag och Mojito hem och då blev det ytterligare 40 minuters motion, I like =)

Väl hemma hann jag slänga i mig lite mellanmål sedan var det dags att bege sig ut igen, Mattias föräldrar hämtade mig och Mojji och vi for ut till kärnan för att fota lite. Väl där mötte vi upp Mattias kusin och hennes två barn, väldigt trevligt. Tror jag fick några bra bilder, var tvungen att lägga batteriet på laddning när jag kom hem så jag har inte sett dem än, ska bli spännande. Sålänge har jag denna bilden som jag tog med iphonen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0