Födelsedagar och ensam hemma

Idag fyller både min käre pappa och Mattias faster Stina år och det var meningen att vi skulle haft fullt upp ikväll och grattat båda men så blev jag sjuk och det blev inget med det. Det är nog inte så uppskattat att smitta ner två släkter =)

Istället har jag förberett lite mys här hemma för det är ju "fredag" idag, både jag och Mattias är lediga imorgon, MYS!!
Så ikväll blir det lammkotletter med hemgjord potatisgratäng, bearneisås och baconlindad sparris. Ska bli så gott och jag har längtat efter middagen sen jag vaknade imorse, haha

Men tills det är dags att förbereda det så ligger jag i sängen och dricker mitt te, min fjärde mugg idag. Här är så ensamt och tyst och mörkt hemma. Mojito är med "farmor och farfar" ett par timmar och det är inte klokt hur mycket man saknar honom och hur dystert det är hemma utan honom. Vår llla bebis <3



Tänkte fortsätta med sammanställningen av mitt år så jag har något att göra tills sötnosen kommer hem, då blir det massa gos och lek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0