Fredagen den trettonde

Det blev både jägarna 1 & 2 igår. Det fungerade inte med hårddisken så vi hyrde dem via datan istället men det gick lika bra det. Var faktiakt väldigt bra filmer och jag tycker nog att de var ungefär lika bra. Eftersom vi inte kunde ligga i sovrummet och titta på dem så kom vi på vi kunde ju flytta ut bäddmadrassen och lägga på vardagsrumsgolvet så blev det nästan samma sak, Det var faktiskt rätt mysigt och nästan lite campingkänsla över det =)

Imorse vaknade jag med lite lätt huvudvärk som en timme senare hade förvandlats till monstermigrän så har legat hela förmiddagen med solglasögon på mig och bara lidit. Framåt tolv började värktabletterna verka och jag kunde gå upp och äta lite. Nu är det nästan helt borta och jag har varit ute på en lite längre promenad med Mojito, ska dock ta en tablett till innan jag åker till jobb som det börjar bli dags för snart. Ska åka inom maxi och köpa ett grisöra til honom så att han sköter sig på jobb =)



Kommentarer
Jill

Tack snälla :-) trevlig helg!

2012-01-13 @ 20:16:17
URL: http://jillh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0