Helgen som var...

I fredags överraskade jag som sagt Mattias med romantisk middag. Lördagen inleddes med en riktig powerwalk med Annika, senare på kvällen blev det några glas vin ute med Jocke och Sara på telegrafen, var skönt att komma ut lite och skönt att bara sitta och snacka och ta det lugnt. Jag och M var så hungriga så vi beställde in lite mat också. jag tog en grillad kycklingmacka och Mattias en paj med skinka och broccoli, sådär gott men det var mysigt iallafall.






Min fina älskling <3

På vägen ner till stan hittade vi denna skylten, tyckte den var lite rolig iallafall =)



Söndagen hade vi lite sovmorgon, sedan tog vi tag i dagen och åkte till kolonin och fixade lite, Mojito älskar att vara där, bara kunna springa fritt i trädgården och göra vad han känner för.




Efter det blev det lite småärenden som köpa hundmat och osthyvel =) Vid 13 hämtade vi upp Jocke och Sara och körde upp till Söderåsen och bara njöt av att gå i skogen. Vi hittade ett riktigt fint ställe och Mojito trivdes som fisken i vattnet, sprang och hoppade och hade riktigt skoj. Han var dock en liten fegis när han inte vågade hoppa över bäcken så M fick bära över honom. Sötnosar =)




Efter den stärkande promenaden blev vi såklart jättehungriga =) haha så innan vi åkte hem svängde vi inom Sibylla och käkade, fyyyy vad gott det var och därmed var frosserisöndagen inledd =)



Väl hemma vilade vi ett tag och sen kom M på att det hade varit jättegott med marängswiss, tyvärr tyckte jag också det så vi tog en promenad med Mojito och gick inom konsum och handlade ingredienserna. Sedan tryckte vi i oss det framför tv:n och ångrade oss nästan direkt =)



Detta skulle egentligen varit vår kvällsmat men vi var ju mer hungriga så vi svepte i oss lite nudlar också framför Worms(som M spöade mig i 4 ggr MEN jag hade bara otur... =))



Sedan så avslutade vi frosseri söndagen med lite apelsin, det nyttigaste vi åt på hela dagen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0