Korv stroganoff

Blev aldrig någon tur till gymmet imorse, mådde inte helt 100 och tänkte att det var dumt att chansa så istället gick jag och Mojito till älsklingens jobb och hälsade på. Blev en ordentlig promenad på nästan en timme så det blev motion iallfall. Mina brödrar skjutsade oss hem sedan för Mojito orkade inte gå tillbaka, han var rätt trött i slutet =) Därför blir det gymmet imorgon istället innan jobb. Har en jobbhelg framör mig och inleder den med ett dygnspass börjar 16.00 imorgon och slutar 14.00 på lördag och sedan blir det 10.00-20.00 på söndagen så i stort sett hela helgen försvinner.

Ikväll blir det korvstroganoff till middag, är riktigt sugen så det ska bli gott, sedan tror jag att vi avslutar kvällen med att se jägarna, första filmen. Jag är ju lite efter och har inte sett den så det är ett måste innan vi ger oss på 2:an. Mysig vardagskväll helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0