Kvällen igår

Blev riktigt mysig. Tände en massa ljus och dukade fint så det var ett väldigt romantiskt hem
älsklingen kom hem till =)  Maten blev jättegod och efter lade vi oss i sängen och tittade tv
resten av kvällen. Perfekt myskväll!



Blev ingen bild på den färdiga maten för jag var alldeles för hungrig för att tänka på att fota =)

Nu är älsklingen och kör bil med John och jag ska snart slänga mig i duschen, blir en liten försenad födelsedagsfika hos pappa idag och efter det kanske det blir väla för att se om vi hittar några skor till mig =) Så ser planerna ut för denna lediga fredag, får se om något mer dyker upp.



Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig

Jag brukar ofta också vara för klupsk för att fota ;). Men det såg riktigt gott ut trots att det inte var tillagat måste jag säga!

2012-01-06 @ 15:13:13
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0