Lördag!!

Mysig dag igår. Slutade 09 och skulle egentligen gymmat med Annika men tyvärr blev det ändrade planer. Fastighetsskötarna var i lägenheten bredvid oss så jag vågade inte lämna Mojito själv ifall han skulle få något ryck och skälla järnet. Så istället byltade vi på oss och gick på en 45 minuters promenad, senare blev det 25 minuter till så det blev ändå hyfsad träning. Resten av dagen hade jag en riktig skämma bort mig självdag. Jag hade ricinojla och hårinpackning i håret, plockade ögonbryn, hade ansiktsmask, duschade riktigt länge och varmt, smörjde in hela mig med min favoritbodylotion och fixade håret så det blev riktigt snyggt. Så skönt med sådana dagar ibland.

Kvällen avslutades rätt tidigt med Life på tv:n i sängen. Fredagsmys på högsta nivå!

Ikväll kommer Markus och hans tjej för lite vinmys och prat.

Lite egopics från ikväll

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0