Måndag 16 januari

Började måndagen med ett rejält träningspass med Annika. Blev 30 min löpband, 25 min crosstrainer och 25 minuter styrketräning av armar och ben. Kan ju bara säga att benen darrade rejält efteråt =) Det är en skön känsla att vara så trött efter träning, man känner sig både duktig och snygg..haha



Okej... kanske inte supersnygg direkt efter träningen när man ser ut som en tomat och är svettig men sedan när man duschat då är det andra bullar =)

Skulle ha en smoothie till mellanmål, då gick det såhär



Jag är verkligen klant nummer ett och det värsta är att jag hade gjort den så himla god.. Hann ta två klunkar sedan hände detta. Haha

Nu ska jag börja förbereda dagens middag, ska göra kåldolmar för första gången i mitt liv, kan gå hur som helst men förhoppningsvis blir de goda.

//Anna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0