Nytt år - Nya löften

2011 bara sprang förbi, tycker inte att man hinner med längre. När man var liten tyckte man att allt tog en evighet, tänk bara på väntan på julafton, december var en lång och dryg månad. Nu när man är "vuxen" svischar allt förbi.

Nyår var mysig iallafall. Trevligt sällskap och god mat. Det enda tråkiga var att Mojito var livrädd för fyrverkerierna, det var så himla synd om honom. Nästa år får vi isolera oss med honom i en stuga långt ute på landet.

Nyårslöften ja.. I vanlig ordning blev det några sådana så tänkte lista dem här så att jag inte kommer undan 😊

- Ha någon form av träning varje dag. Om inte gym så en ordentlig långpromenad.
- Börja lära mig och använda min fina kamera. Ska bli riktigt grym på att fota!
- Jobba ännu mer med mig själv. Jag tycker att jag utvecklades enormt förra året men har fortfarande grejer att jobba på, bland annat mitt humör.
- Bli mer spontan. Bjuda hem vänner på middag en vardag eller en drink ute en helt vanlig tisdag, bli bättre på sådana grejer.
- Uppskatta min älskling, pappa, syskon, vänner och andra underbara människor. Aldrig ta någon av dem för givet.

Blev en liten lista men är nöjd. Känns inte som ouppnåeliga saker. Däremot är det saker som är viktiga för mig.



Kommentarer
Frida

Håller helt med. Varför går allt mycket fortare nu ?

2012-01-03 @ 18:59:40
URL: http://fridisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0