Onsdag 11 januari

Förmiddagen igår spenderades med Annika i pålsjö skog. Vi började med att gå 35 minuters powerwalk, sedan hämtade vi Mojito i bilen och gick ungefär lika länge med honom, dock i betydligt lugnare takt =) Han älskar verkligen att vara i skogen, igår fick han inte vara lös för det springer väldigt mycket hundar där men han såg ut att njuta ändå.



Efter pålsjö åkte vi hem till oss där vi gjorde hamburgare till lunch, hann äta och sitta och snacka lite innan det var dags att styra mot jobb. Hade verkligen inte lust igår men kändes bättre när jag väl var där. På min rast passade jag på att köra ner till stranden och gå där en halvtimme med Mojito, var helt underbart fint.











Nu ska jag börja förbereda mig för idag blir det årspremiär på gymmet för mig. Ska möta upp Annika vid 10 och jag är faktiskt riktigt laddad, ska bli grymt skönt att få ta ut sig lite. Efter gymmet ska jag hem till min bror så han kan fylla på vår hårddisk med lite nya filmer och serier, får se vad han skrapat fram och i eftermiddag om det är hyfsat väder ska jag och Mattias mamma ut och fota lite. Fullspäckad dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0