Powerwalk i ösregn

Blev inte fler uppdateringar igår, fick helt plötsligt fullt upp. Efter födelsedagsfikan hos pappa så bjöd vi
hem Jocke och Sara på middag igen, blev dock bara hamburgare med diverse tillbehör
men fyyy vad gott det faktiskt är! =)
Efter maten blev det lite vindrickande och snackande.
Bland annat pratade vi mycket om resor, de har ju varit
i Thailand två gånger och rekommenderar det starkt. Jag och snutt blev
riktigt sugna på att boka en resa till nästa år. hade varit så härligt att bara komma
bort ett tag, ligga på en strand och inte behöva tänka på annat än var och vad
man ska äta idag. Ja.. vi får se.

Nu blir det en blöt powerwalk i Pålsjö skog med Annika. Skulle egentligen dragit till
gymmet men hon hade ont i sin höft så då fick det bli en promenad
istället, bättre än inget =) När jag kommer hem tänkte jag slutföra
min årsresume, har ju de sista 4 månaderna kvar sen blir det bara slappa tills älskling slutar vid 15



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0