TJUGOHUNDRAELVA DEL ETT

Tänkte slänga ihop en liten sammanfattning av mitt 2011, bättre sent än aldrig.

JANUARI

Började året med att åka upp till Annikas stuga fredag till lördag. Det var så himla mysigt att bara vara, laga mat, mysa och bara umgås. Massor med snö hade vi oxå så det blev lite lekar i den.






Stugvistelsen åtföljdes av en massa spontana utgångar





Samtidigt som jag försökte träffa Mattias så mycket som möjligt, vi hade typ precis börjat dejta då =)

FEBRUARI

Köpte jag min baby, min IPHONE 4 och kunde inte sluta pilla på den.
Mattias fyllde år den 9 februari och det firade vi med lite presenter och hemgjord pizza. 9 februari är även den dagen som vi längre fram bestämde att vi blev tillsammans. Bra tycker jag, då är det inte bara han som får presenter =)

Vi gick på fest hos en av hans kompisar och det var första gången jag träffade flera av hans vänner

  
Ett av de första korten som togs med min baby =)

Den 20 februari åkte vi på en helt underbar utflykt. Vi åkte rätt så långt, typ till Kristianstad eller något sånt för att hälsa på 2 av Mattias vänner som fiskade på isen. Var en helt perfekt dag, vackert väder även fast det var iskallt, vackra omgivningar och det bästa sällskapet.





Såklart jobbades det en massa och fikades med vänner

MARS

Gick på en vinterpromenad och tog jättevackra bilder, kändes overkligt att det var så mycket is på havet

'



Blev förälskad i en gul klänning som jag var tvungen att köpa =)



Gick på fest med Mattias, tidigare på dagen hade jag ljusat upp håret och kände mig riktigt snygg =)



Åkte till Ullared med Lena och tog en massa fjantbilder och träffade Morgan.






Fick ett ryck och målade om mattias sovrum samt sattte upp de nya gardinerna jag köpte i Ullared. Total makeover =)



Överraskade honom med ett nystädat hem, blommor och god mat




Åkte på en miniweekend till Karlsborg. Bestämde oss kvällen innan och körde tidigt på lördagsmorgonen. Hade 2 helt underbara dagar där uppe och de 2 dagarna är några av de bästa i mitt liv än så länge. Längtar upp dit hela tiden och vill bara återuppleva allt igen







I slutet av mars började våren komma, så underbart det var när man såg blommorna kämpa sig upp



jag bakade även en massa cupcakes och köpte ännu fler tulpaner =)

 


APRIL

April kom med underbart väder och redan den 9 april kunde man ligga ute och sola för första gången



Gick på HIF´s första hemmamatch för säsongen



Blev sambo med älsklingen som tyckte att jag hade liiite för mycket grejer



Hade påskmys med vänner





Och gjorde påskcupcakes på jobb



Slut på del ett. to be continued... =)











Kommentarer
Jill

Jaa visst är de fina :-) känns väldigt våriga!

2012-01-04 @ 19:00:52
URL: http://jillh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0