Två dagar

Skrev inget igår men det var en mysig onsdag. Slutade jobba 09 och åkte sedan för att hämta upp Annika, efter det åkte vi vidare till älsklingens jobb för att hämta Mojito och jag fick äntligen pussa på älsklingen igen =) När vi hämtat Mojji åkte vi och klippte hans klor och sedan blev det 40 minuters powerwalk i Pålsjö skog. Bra början på dagen fast jag var sjukt trött så det blev lite vila när jag kom hem. När jag vaknat pysslade jag lite hemma och gjorde kalops och räknade ner timmarna tills M kom hem. När han äntligen kom hade vi en lugn och skön myskväll, käkade, pratade, provade nytt frågespel, gick en runda med Mojji och som avslutning tittade vi film i sängen och jag somnade på snutt =)

Imorse började jag och Mojji dagen med en 25 minuters promenad innan frukost, efter frukosten blev det ännu en promenad, 40 minuters denna gång och detta fick bli dagens träning. Fick börja en timme tidigare på jobb så var här redan 15.00 och sedan har det bara rullat på. Var nere i affären och handlade lite mer nyttigheter, bl.a makrill i tomatsås och frusna bär, mina 2 nya cravings. Gott och nyttigt! Älsklingen överraskade mig och kom efter jobb och hälsade på och gjorde mig överlycklig <3 Blev superduperglad eftersom jag som vanligt längtar ihjäl mig efter honom när jag jobbar natt. Han var här någon timme och jag och Mojji njöt av varenda sekund =) Nu är det nedräkning tills jag får gå och lägga mig och sedan är det en ledig helg!! Så jäkla nice.

//Anna



Kommentarer
carro

Tack så mkt, den är ifrån Asos :)

2012-01-22 @ 12:46:42
URL: http://carroat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0